Saturday, April 7, 2007

Glimrende gulv og gensyn

I dag fik vi så støvsuget og ryddet ud efter det seneste kursus - og da jeg støvsugede gulvet i køkkenet, fandt jeg et glimrende efterladenskab fra vores seneste kursus, nemlig en af Karens pailletter! Straks tænkte jeg tilbage til aftensmaden og til påfuglen og til de hyggelige og meget morsomme timer, vi tilbragte sammen her i de fire første påaskeferiedage!

Jeg glæder mig allerede til det næste kursus, som er i weekenden den 20., 21 og 22. april - og der er der vist lige en enkelt plads tilbage, så vær hurtig på tastaturet... Ellers er det først til sommer, i uge 28 (enkelte ledige pladser) og i uge 29, hvis du 'bare' vil male, og i uge 31, hvor du kan male og undersøge, både udvendige sider (maleriet) og indvendige sider (dine egen personlige sider).

Jeg vil i alle fald glæde mig til igen at lave mad og bage brød. På gensyn!!